19 januari 2010

Glöm inte


Min kollegas pappa kommer ofta med kanelsnäckor - så också idag.... Jepp, jag trillade dit - karraktärslös som jag är. Men underbart goda! Det blir 1 timme ikväll istället..

Jag önskar jag vore mer som min käraste Sussi som kan äta en halv kanelsnäcka, ta en bit av chokladkakan och lägga tillbaka resten och bara äta halva portioner. Jo, jag vet - hela hon är i halvformat och naggande god!!

Kram Eva

ps. Om du vill att jag ska publicera "påhopps-kommentarer" så skriv under med ditt riktiga namn och med din mailadress, - så kan jag skicka meddelanden till dig också :O) - mohahahahahaha - ds

3 kommentarer:

  1. http://suza.blogg.se/19 januari 2010 kl. 19:30

    ...du e ju för söt...visst det kan räcka med det lilla för mig men tro mig...jag har mina laster..huj:).puss..

    SvaraRadera
  2. Hembakta bullar är ju hur gott som helst,när dom är lite varma kan man äta många :) Ha en bra kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tråkigt med folk som skriver dryga kommetarer i bloggarna, glad att det inte är så ofta, och konstigt nog är det alltid samma ip adresser..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...