14 januari 2010

Är du med?

Jag har valt att stödja Läkare utan gränser i arbetet på Haiti just nu.

Jag sms:ade LIV till 72990 och skänkte därmed 50:-.
Kanske jag gör likadant i morgon.

Är det någon som är med och gör likadant???

-------------------------------------------------------------


"Just nu arbetar vår personal för att försäkra patienternas och personalens säkerhet samt upprätta resurser att ta emot inkommande patienter. Extra personal har satts in för att stärka den nuvarande ordinarie personalstyrkan på Haiti för att hjälpa de som drabbats av jordbävningen.

Vi behöver ditt stöd!

Skänk din gåva till vår fond för akuta insatser här:

Sms:a LIV till 72 990 (50 kr)
PG 900603-2 eller BG 900-60 32. Märk talongen "Akutinsatser".

Genom att bidra till Läkare Utan Gränsers fond för akuta insatser stödjer du våra insatser i krisområden. Medel som skänks till fonden, som finns till för att stötta krisinsatser över hela världen, hjälper oss att agera snabbt, att arbeta där behovet av hjälp är som störst, och att stanna kvar så länge hjälpen behövs. Med ditt stöd kan vi hjälpa ännu fler!

Om vi får in tillräckligt med medel för de aktuella kriserna kommer pengarna användas i andra krisområden"



Kram Eva

Film lånad av Aftonbladet

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...