1 december 2009

Tillbaka

Foton lånade från IKEAs hemsida

Nu känner jag mig nog ganska frisk faktiskt. Men det tog sina dagar. Stannade hemma en extra dag idag för att säkerställa att jag orkar en hel dag. Det tar emot lite mellan varen, men efter en natt med förhoppningsvis god sömn så är jag nog på benen igen.

Mamma kom ut och höll mig sällskap idag - tack snälla mamma! Mamma hjälpte mig att få fram ljusslingorna och lägga ut gran vid uppfarten. Jättefint och mysigt blev det.

I almanackan har jag skrivit in att jag ska julpynta idag. Men det blev det verkligen inte - det blir nog inte förrän på söndag när "La familia" har åkt hem.

Nu när man har varit hemma två dagar från jobbet, så har jag verkligen fått mersmak. Herrejösses så himla skönt det ska bli med julledighet. Jag går på ledighet 15.30 den 18 december och då börjar vi med julbord med Staffans "jubb". Hela familjen är bjudna - det tycker jag är läckert. Så alla barnen ska med! Givmilt eller hur?!

Till saken hör ju att dom inte är så många anställda...... Men ändå!

Nu har jag inte tid längre, utan önskar er alla en skön tisdagkväll och glöm inte Äntligen hemma!

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...