20 december 2009

Snö och mys

Wille i solskenet (dock ej idag..)

Maja ute och leker


Vinterbilder

Wille hjälper oss att skotta

På promenad i eftermiddag

Snötäckta vidder

Simon tar foto på mig, Staffan, Maja & Wille

Granen är fastsurrad i pulkan

Min utsikt just nu


4:e advent!

Många ljus

Granen på plats och klädd. Både Wille och Maja hjälpte mig, visst blev den fin. Den är inte stor, men naggande god!
Nu är snart lasagnen klar och vi ska käka middag. Julskivan är på, det luktar jul och det är härligt. Ikväll ska vi titta på när Anna Anka firar jul. Visst låter det som en seriefigur - Anna Anka...hehe...

Önskar er en skön fjärde advent!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Äntligen kom bilderna, ha ha
    Jättefina kort och fin bloggbild du har bytt till, hela familjen samlad. Ni har verkligen fått mycket snö, kul för barnen. KramAnna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...