31 december 2009

Nyårsmorgon är det nu och nästan alla i dom två familjerna har vaknat. Idag har vi en hel del att hinna med. Plus att vi nog får klä på barnen rejält med kläder och få ut dom och leka av sig det värsta. Annars kan dom inte ta det lugnt ikväll utan springer rundor hela tiden vilket är superirriterande.

Nä, ut och lek idag!

Ikväll kommer M&S och barnen och S&J och flickorna - ska bli kul att träffa det lilla nytillskottsflickan :-).

Ha en bra dag och ta det lugnt!
Kram Eva

ps. Mamma och pappa - ta hand om huset, undrar ni något, så ring! ds

10 kommentarer:

  1. Gott nytt år till dig!
    Vi ses nästa år!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Gott nytt baby... 2010 blir ett stort år <3

    SvaraRadera
  3. Hej Eva och tack för dina fina mysiga kommentarer i min blogg:o)))Me like:o)))

    Önskar dig och din fina familj ett underbart 2010.Hoppas att ni får vara friska och att detta året blir som sagt ett bra år för er.1000 kramar din vän Sari

    SvaraRadera
  4. Önskar er ett riktigt gott nytt år!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År Eva!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Ett helt nytt orört år framför oss,,, hoppas på många spännande planer =)

    Gott Nytt År!!!

    Kramiz j

    SvaraRadera
  7. Har du rastat de små så du får lugnt i huset ;-)

    Önskar dig ett riktigt gott 2010!

    *♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

    Kram Maud

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt År! hoppas ni hade en toppenkväll igår. Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej,
    jag har läst din blogg till och från ett bra tag, nu var det dock längesen. Jag har massor med frågor om allt du skriver men dom ska jag inte trötta ut dig med nu,hehe. Men, din man hade inte han 2 barn sen tidigare??
    Jag kanske återkommer med flera frågor om jag får!?
    Gott 2010!
    ////Cindy

    SvaraRadera
  10. Hej Cindy!
    Kul att du ger dig till känna - har du ingen egen blogg?

    Fråga du på om du vill, jag är förhoppningsvis "full-av-svar" ;o)

    Jo, min man har två pojkar sedan innan. Den ena bor hos oss, den andra hos sina mamma.

    Pojken som bor hos sin mamma har min man ingen kontakt med. Han har provat, men det har inte varit ett ömsesidigt önskemål så att säga. Dom blev ovänner gällande skolan och då valde han att fly istället för att "fäktas". Tråkigt, men det löser sig nog med tiden.

    Gott 2010 till dig också!

    Eva :o)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...