30 december 2009

Nä, Wille fick ett av sina välkända utbrott i affären (du vet sådant barn som man förfasar sig över när man är i affären och tänker; kan inte föräldrarna få tyst på sin unge - så blir Wille ibland) och vi fick inte tyst på honom. Alltså fick vi bege oss hem igen med bara en ny skjorta till Staffan. Själv får jag sticka dit igen snart och handla det sista som vi inte hann med.
Snack om att få huvudvärk och tappa suget till allt... Men, det går nog snart över och då packar vi in oss i bilen och kör iväg till T&R och barnen och förbereder Nyårsafton!
Eventuellt får jag ingen tid till att blogga och vill därför önska er alla
Ett Gott Slut på 2009 och ett riktigt Gott Nytt 2010!!
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt År vännen min...
    Tusen tack för de fina julklapparna..
    Hoppas att ni får en kul och mysig nyår..
    Puss puss till er alla därhemma

    SvaraRadera
  2. Tack dé samma, men krama honom
    från sin morfar ändå.
    Pappa!

    SvaraRadera
  3. Det har hänt min ena dotter en gång, och de är hemskt när de sker, men vad gör man?
    Ha en riktig trevlig kväll imorgon!
    GOTT NYTT ÅR 2010
    Kramar från Anna

    SvaraRadera
  4. Vill bara önska er ett gott nytt år! Ser fram emot att fortsätta följa dig nästa år!

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...