21 december 2009

Mornings



Härligt med sovmorgon. Idag har alla utom maken haft sovmorgon. Jätteskönt! Sitter och beundrar granen - det är så härligt och juligt med en vanlig gran som luktar mycket. Igår fick vi verkligen den rätta julkänslan. En gran som luktar jul och så griljerade vi skinkan - mums vad gott! Till det drack jag och Maja lite glögg och det slank även ner en pepparkaka :O)


Jul i stora lass!


Wille ska leka på dagis med kompisarna idag och Maja följer med mig. Idag ska även kära mormorInga få ett besök av oss.

Nu ska jag först få i Wille hans penicillin.


Stressa inte - njut av julen!

Kram Eva







3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder du har på bloggen:o))))Önskar en underbar Måndag//Kramen

    SvaraRadera
  2. Även här kom julgranen in igår, mysigt! Skinka blir det dock ingen - har inte funnit någon vegetarisk! : )

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Mysigt de låter, bara och ta de lugnt.
    Jag har inte fått den rikigta julkänslan ännu, kanske kommer så fort skinkan ska in i ugnen :)
    I dag blir de dom sista klapparna, hann inte igår för jag blev inbeodrad. Ha de bra! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...