19 december 2009

Lördag

Barnens farmor och Ronny var här och käkade frukost i morse. Vi sov lite väl länge i morse så vi fick snabbt komma i ordning. Det gör ju inget, för då startat man upp dagen lite snabbare!

Vid lunchtid kom barnens mormor och morfar och hälsade på och fikade. Dom hade lite "barnbarns-abstinens" så dom körde inom för att kramas lite - härligt!

Under eftermiddagen har vi varit ute i snön och lekt. Fantastiskt så härligt väder det är :-) Det har snöat hela dagen och fortsätter än. Vi har skottat uppfarten och trottoaren och Maja har varit ute och åkt pulka i princip hela dagen. Wille och jag stannade ute en extratimme och fortsatte att skotta bara för att det var kul. Nu sitter vi och "latar oss" och bara degar i soffan. Strax ska vi "asa" på oss allt ytterkläder igen för att traska hem till goda vänner L&U och flickorna. Ska bli skönt att spendera kvällen hemma hos dom och bara mysa.

Önskar dig en skön lördagskväll, i morgon ska jag försöka ladda upp lite bilder.

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag ni har haft, kul och bara umgås. Själv har jag jobbat men de har gått bra, en dag kvar nu. Ska bli kul och se lite bilder :) Ha de bra! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...