14 december 2009

Konsert

Såå, då var maken på konsert på Malmö Arena och ser In Flames. Han är förmodligen i extas just nu - ja inte bara han. Hela högen med polare också :-). Det är dom värda!
Själv har jag och barnen haft en myskväll. Jag har fixat dom sista julkorten och ska nu "bara" handla frimärken innan jag, ordentligt nog, lägger alla i påsen man fick av posten. Jag vill ju att dom kommer fram i tid!
Maja har konstaterad halsfluss och fick penicillin, Wille ska på provtagning i morgon om vi får tid. Vi hade bara bokat för Maja idag, därför kunde dom inte samtidigt ta prov på Wille. Vi får därför ringa imorgon bitti och försöka få en akuttid...igen....suck....
I morgon är det jobb halva dagen och vabb halva dagen. Men nu, nu ska jag luta huvudet tillbaka ett tag och snart nog krypa ner under täcket.
Sov Gott!
/Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...