26 december 2009

Julen i bilder

Mamma och pappas fina gran!

Tomten kom i år också!
Min kära pappa skötte sig exemplariskt

Maja delade ut klappar!

Wille blev vääldigt glad för alla paket!

Tre generationer, den fjärde tar fotot...
Mina kära barn, min kära mamma och min kära mormor

En slagen hjältinna under nya filten!

En slagen hjälte!
Juldagsmorgon och Wille leker med sina julklappar.
Här med sitt nya trumset!

Ny rid-outfit! Supersnyggt!

Wille i sin "jobbarjacka".

Wille ritar!


Idag är det annandag jul och vi går omkring och lullar i våra pyjamaser. Jätteskönt! Vi ska fixa och dona lite med köket idag och sortera leksaker på barnens rum. Sen ska vi nog dricka lite glögg och mysa igen och ikväll ska vi mysa ännu mer :-)
Älskar att vara ledig med hela familjen hemma!

Ha en skön Annandag Jul - krama varandra!


4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! ja idag ska jag verkligen mysa, min första lediga juldag :), de blir adidasbrallor och en fleccetröja :), ska max ut med hunden. De blir tv, data och slappa. Ha en bra dag! Kram Anna
    PS: God fortsättning

    SvaraRadera
  2. Vackert!Önskar dig en fin fortsättning och ett gott nytt år!KRam

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt ni har haft det!
    Hälsa alla med en god julkram från mig.

    Och kram till dig

    SvaraRadera
  4. Mysiga julbilder!

    God fortsättning och många kramar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...