16 december 2009

Jorå

Det blev träning för mig ikväll. Turligt nog hämtar jag Li som är instruktör och kan liksom inte ringa henne precis innan :-). Det var ny release på BodyPump, dvs nytt program. Åh herregud säger jag bara, det var ett tungt program. Dessutom har jag ju inte tränat på ett tag, så när vi körde den andra benlåten, så skakade benen rejält - skönt!!
Undrar om jag kan gå i morgon... eller om jag ens kommer upp ur sängen...
Det är snökaos här i Skåne - så säger dom på TV i alla fall. Det snöar mycket och så blåser det så klart, och jag tycker det är fantastiskt. Det blir ju så ljust!



Orkar inte ladda upp filmer, så dom kommer en annan dag
Sov Gott!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Godmorgon, förstår att de måste varit ett jobbig pass, du som varit sjuk o allt, ta de lugnt. Hoppas ni alla börjar friskna till där hemma, jobbigt när de går för runt bara.
    Ha en bra dag! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Fy fasiken vilken träningsvärk jag har..... men skönt!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...