28 december 2009

Färdig

Maja och Wille leker lite.
Köksrapport: Hyllan ovan vasken är på plats och fog och silikon likaså :o)
Staffan fick tulpaner av mina föräldrar och HÄRLIGT är det med vårblommor!
Jag längtar faktiskt efter att få röja lite och plocka bort jul och ta in våren...

Så här såg Majas rum ut när vi påbörjade röjning av alla hennes lådor, hyllor och garderober. NU är vi äntligen färdiga!! Vi har nästan fyllt hela soptunnan med saker från hennes rum. Dessutom har vi fyllt en flyttlåda till loppisen vi ska ha i vår.


En garderob är fylld med pysselsaker. Majan blev inspirerad av min kära vän Camilla, så nu är det ordentligt sorterat.
Nu har vi ätit gott och druckit gott vin. Kvar har vi glassen (det bidde ingen tårta) och kaffet som vi ska fixa nu lagom till mys i soffan.
Ha en skön kväll!!
Kram Eva




2 kommentarer:

  1. fina bilder o ett jättefint kök:o)))Hör av er ang.din komentar i min blogg;o)))Kram till er

    SvaraRadera
  2. Va fräscht kök, vitt tröttnar man aldrig på.
    Kommer ihåg tjejernas rum när dom var små, vilket plockande. Dom kan fortfarande ha storm hemma, dom hinner inte får man till svar.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...