24 november 2009

Tisdag

Tar min förmiddagsfika och funderar på hur jag bäst kan lägga upp mitt träningspass ikväll.

Jag hade bokat ett BodyPump-pass ikväll, men avbokade det igen då jag inte klarar av instruktörer som inte håller takten... Nä, det får nog bli på crosstrainern samtidigt som jag kollar Äntligen Hemma plus att jag ska göra dom övningar jag fick igår av sjukgymnasten. Det var ett bra "möte" på Rehab igår. Jag fick behandling och många förklaringar till varför jag alltid har ont.
Jag visste ju sedan innan att jag svankar för mycket och nu fick jag även veta att jag är "överrörlig" i ländryggen (låter som om jag är en häst) Mina muskler ömmar hela tiden och kotorna ligger lite "omlott" (ja så sa han inte men för att förklara) i svanken.
Han påpekade dessutom att detta ju är en "färskvara" och övningarna jag fått inte går att sluta med bara för att det börjar kännas bra igen - då kommer det tillbaka...

Jo, jag känner det......

Så idag ska det tränas inre bukmuskler så det står härliga till. Inte det lättaste dock, men väldigt behövligt.

Strålande sol just nu, hoppas den stannar kvar tills jag har lunch - en promenad väntar :o)!

Ha en skön dag!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. På tordag börjar jag o träna igen efter för långt uppehåll :)
    Ska bliskönt för man blir beroende sen.Lycka till med din träning! Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...