26 november 2009

Tidningar

Men förstår ni.... jag ville egentligen inte iväg med Maja ikväll på ridningen. Jag hade egentligen inte tid.... Hemma i brevlådan låg båda mina tidningar "Lantliv" & "Allt i Hemmet" och alla handlar om julen!!!

Men, nu är jag hemma efter ett superpass på ridningen - Maja kollar "mammas pojkar" (ja, jag vet....) Wille sover och Staffan är och handlar glass (bland annat) - så nu ska jag slå upp första sidan av Lantliv som jag väljer som första tidning.

H Ä R L I G T!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Ha ha, jag kollade också på Mammas pojkar :), de är ju så sjukt så man kan inte låte bli och titta. Alltid kul när de kommer nya tidningar. Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...