18 november 2009

Rälet väder...

Ja, man måste läsa det på skånska... Rälet väder (hemskt/äckligt väder).
Himlen är helt svart, det blåser halv orkan och så regnar det.....

Fy!

Morgonen började betydligt mysigare med drop-in på Willes dagis med härlig frukost! Foto kommer.
I eftermiddag ska jag på utvecklingssamtal med Maja (direkt efter jobbet) om jag inte har blåst bort... Ikväll är det ett sent träningspass!

Men, nu ska jag skicka dom sista offerterna för idag och sedan ska vi se om UNO kan ta mig hemåt lugnt och sansat.

Ha en skön onsdagkväll!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Har hört om stormen neråt landet, du kanske är drabbad? vet ju inte rikigt var du bor :). Blås inte bort nu. Ha en bra kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Såg just på tv:n hur blåsigt ni har det där nere i söder, inget kul alls! Här ösregnar det, men blåsten har vi klarat oss ifrån!

    Har tyvärr inget recept på ischoklad, hoppas att någon annan kunde hjälpa dig!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Ja, fy vilken storm vi utsattes för. Anna, jag bor strax utanför Malmö - så det var rejält oväder måste jag säga.

    Kram till er båda!
    /Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...