23 november 2009

Några foton



Jag är ingen speciellt duktig fotograf (då hade jag inte jobbat där jag jobbar...), så jag hoppas ni kan föreställa er hur det ser ut och hur det kommer att se ut :o)

Detta är vår högra sida i köket.... Katastrofsidan.... Den kommer att bli åtgärdad snart..

Knoppar i antik brons.
Vit panel, mörklaserade bänkskivor och titta; min diskmaskin :o)!


Mellan väggskåpen och bänskskivan skall det löpa en hylla där vi ska ställa dagligdags porslin.
Så att även Maja når...

Min blandare som jag är mycket glad för!

Jo, solen lyste minsann in i köket i lördags.

Nu, ska jag pipa iväg till Rehab. Måtte min rygg bli glad...

Kram Eva

6 kommentarer:

  1. Vilken vacker balndare! Är den gammal "på riktigt"?

    Visst är det jobbigt med renoveringsröra (speciellt nu inför julen!), men det är värt det när det är klart... Fast då hittar man något annat att påbörja! : )

    kram!

    SvaraRadera
  2. Nej, tyvärr är den inte gammal på riktigt utan den är nytillverkad - men fin!

    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va fräscht med bara vitt, jag drömmer om ett nytt kök jag med men bor bara i hyreshus en så länge. Snygg blandare! Tack för titten :) Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jättefint kök!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack alla för fina komplimanger om köket - det värmer!


    När uppdateringar sker, kommer fler foton - ha det så bra så länge!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...