26 november 2009

Macadamia - ridning - pynt


Blää, jag har ätit för många Macadamia-nötter... Fy vad äckligt det blir då. Usch, mår lite illa... Tråkigt när det är självförvållat ;o).

Än så länge har ingen ringt från dagis - hoppas det håller i sig. Vi vill ju pynta och fixa och dona i helgen inte ligga och kräka - suck. På tal om pynt, så vill jag nu verkligen till IKEA. Har ni kollat in deras hemsida nyligen? Man får himla massa tips från alla goa bloggare på hur man gör ett enkelt julpynt - se HÄR. Här följer lite inspirationsbilder. Alla bilder lånade från IKEA´s hemsida.
Dessutom kan man rösta på det man tycker är finast (på IKEA alltså -inte här...hehe)




Ikväll är det ridning med Maja. Tre gånger kvar, sedan är terminen slut. Funderar på om hon ska vara med i luciatåget på ridskolan. Det kräver en himlans massa kvällar att öva sång på - i stallet alltså. Hinner hon det? Jag får väl ta och prata med henne om det.

Önskar er en skön torsdag!
Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...