22 november 2009

Lyssnar på Wille när han håller konsert här i vardagsrummet och sjunger "hope and glory" i sin mikrofon och spelar gitarr. Han är helt otrolig, så kärt det är. Han härmar andra stjärnor på scen och går fram och tillbaka och har samma uttryck och samma rörelser.

Jag har haft sovmorgon, det är fantastiskt skönt

Julbasar ska vi på idag. Det är scouternas årliga och det var några år sedan jag var där. Men idag känns det som att det kan vara kul. Kanske dom säljer något billigt julpynt? Vill vi, kan vi även gå på Julmarknad här i närheten. Två sängar ska levereras och så är det ju så klart köket....

Biverkningar av vaccinationen: Tja, jag hade mycket ont i armen igår, det kom efter hand och jag kunde knappt lyfta den. Men nu är det betydligt bättre och något annat känner jag inte.

Nä, nu ska jag sträcka mig lite, ha en bra söndag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...