21 november 2009

Lördag

Tecknad film, barnen i soffan hos mig, levande ljus tända, en kopp med rykande varmt kaffe och datorn i knät. Tja, det är en skön lördagsmorgon!

Om en stund ska vi väcka Staffan, käka frukost och sedan bege oss till badet. En timmes stojande men också lite allvar på badet är också något som vi "tagit tag i igen". Så förr-förra lördagen var Staffan iväg med barnen, men idag ska vi dit hela familjen. Maja tog 4 simmärken förra veckan, så dom skall vi lösa ut idag tänkte jag :o).

Därefter är det dags för mig att vaccineras!!


Så hur resten av lördagen blir har jag ingen aning om. Antingen så åker vi nästan alla till svägerskan och firar svågerns födelsedag.
Mår jag inte bra, så stannar jag hemma. Maja ska inte följa med, för hon ska på pyjamasparty.


Ikväll börjar ROBINSON! Äntligen!



Nu, är det dags att packa badväskan.

Ha en skön lördag!
Kram Eva


2 kommentarer:

  1. Härlig Lördag....Hoppas att resten av helgen flyter på....Kram till dig och din fina familj

    SvaraRadera
  2. Mysigt med lördagar, får vänta tills nästa vecka när jag är ledig. Hoppas du klarade dig för biverkningar efter sprutan. Ha de bra! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...