29 november 2009

Inget som planerat


Efter att ha suttit i möte med chefen flera timmar så var det så dags för lunch. Detta var i fredags. Snabbt skulle det gå, för jag hade så många offerter att skriva innan jag kunde koppla av och hålla helg. Kollegorna handlade även till mig och mitt i lunchen tar det emot att äta... illamåendet bara sköljer över mig... Kastar lunchen, kastar mig in på kontoret och skickar iväg den absolut viktigaste offerten - tillbaka till chef och kollegor och säger; "Hej, jag sticker hem och kräker lite...."


Ja, och så var det. Hela fredagseftermiddagen och kvällen spenderade jag med att studera insidan av toalettstolen och spannen... Hujeda mig vad illa jag mådde och så synd jag tyckte om mig själv. Jag blev nämligen "karantäniserad.." av familjen och fick ligga på ovanvåningen. Efter fem timmar, så gick det över och jag var hungrig... Jättekonstigt allt. Fick i mig lite proviva och kollade Idol och röstade på Erik. Sedan sov jag hela natten och igår mådde jag primaliv!


Tur var ju det, för då hann jag ta fram alla adventssaker och ljusslingor och göra mitt eget pynt. I några timmar, sedan var jag helt matt.


Idag, söndag, mår jag illa igen - vad är detta????? Jag kräker inte, men jag mår konstant illa och hittar ingen ställning som är bättre än någon annan - jag vill krypa ur mitt skinn.

Det blir inget jobbande i morgon tyvärr. Jag ska kurera mig hela dagen och hoppas att jag vaknar utan illamåendet.

Hoppas ni har en skönare söndag än jag.

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Usch då, magsjuka är de värsta som finns, klarar inte av de. Men du kanske har en kotte i magen :) Kram och ha en fin 1a advent.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!!!

    Kram Sus

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...