27 november 2009

Ang. tidningar...

... kan då meddela att jag hann cirka 10 sidor innan jag somnade... Jag var så himla himla trött efter mina "vak-nätter" då jag väntat på att Wille ska börja kräka att jag inte orkade hålla mig vaken där i soffan inlindad i en filt.. Dessutom så tittade jag ju samtigit på GLEE och inte ens det såg jag klart.

Men men - nu är det snart helg och då ska det pyntas och donas och drickas glögg. Bjuder er på ytterligare en inspirationsbild från IKEA´s hemsida.


Trevlig fredag!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Hej Eva,
    Ett tag sedan jag kikade in hos er.
    Har läst att mycket hänt. Ett fint kök och spa och annat kul.
    Har själv fullt upp med julmarknaden...så nu känns det skönt att det är dags att ta fram julen på riktigt.
    Men jag pyntar inte så mycket som du!
    Ha en skön helg//Kramar Lottie

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig blogg du har :) Trevlig läsning!
    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  3. Jaaghar nyligen sagt upp en del prenumerationer, hinner inte läsa alla tidnigar hel enkelt!

    Kram och ha en mysig advent!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...