18 november 2009

4

Ja det var inte många som trotsade stormvarningen - men jag gjorde. Och så klart Li, men Li är instruktör så hon var tvungen att åka dit oavsett. Och så 3 andra. Så vi var 4 pers som tränade BodyPump ikväll. Där inne hördes inte ovädret i alla fall, vilket var skönt.

På hemvägen så fick man köra slalom mellan nerfallna grenar och annat som låg mitt i vägen. Lite läskigt faktiskt.

Köksrapport:
All panel på vänster sida är uppe och Staffan har även satt på fog på dom ställen där man behöver dölja lite skarvar. I morgon ska panelen målas vit!
BänkskivaKursivn är enligt vår mening klar. Nu ska den slitas rejält på så att den får en snyggt "använd" känsla.

Nyfiken? Det kommer bilder, men min kamera vill inte som jag just nu så jag behöver vänta tills vi har lite mer dagsljus och det lär ju dröja..... ;o)

Sov gott och dröm sött!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Du vågade ut i allafall, träningen lockade.
    På fredag ska jag ta upp min träning igen, detta går inte längre, ska bli skönt o börja.
    Väntar på bilder från köket :)
    Ha den bra dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Faktiskt så lockade träningen, mest för att instruktören är min väninna och hon skulle åka med mig ;o)Hehe, men säg inget!

    Det ÄR skönt att träna, men inte alltid jätteskoj..

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...