12 november 2009

3 dagar

3 dagar kvar till SPA


Vi åker till Ystad Spa. Ett härligt litet familjeägt spa där man verkligen blir omhändertagen och så är det inte så där extremt stort utan man känner sig som hemma direkt!

Ikväll är det åter dags att asa på sig halva garderoben för att följa med Maja på ridningen. Jag tycker mycket bättre om när hon rider på våren och sommaren.... Denna årstid är katastrofjobbig och kall. Förra torsdagen red dom tack o lov i ridhuset och då är det helt okej. "Måtte" det vara så nu fram tills det blir ljust på kvällen igen. Jag håller alla tummar jag har.

I köket ikväll;
Lacka bänkskivan och limma upp en täcksida.


Ha en bra torsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...