12 oktober 2009

Väck



Bilen väck, ny bil skall ev. köpas på onsdag. Skönt.. hehe, har liksom sagt till Maja att vi annars får cykla. Med den "värmen" vi har nu i södra Sverige, så inbjuder det liksom inte till att cykla i ottan.


Sista skåpet på första sidan klart. Ett utdragsskåp, vilket inte var så där jättelätt att montera. jo, det är så klart lättare om det är mitt på dagen och man är pigg och glad. Men nu var det sent ikväll och både jag och S är trötta som ålderdomshem.


Nu ska jag och min träningsvärk gå och lägga oss. Övriga familjemedlemmar sover redan.


Sovgott-kram Eva

ps. Vi har precis investerat i en torktumlare - ÄNTLIGEN! Jag har hunnit prova den en gång. Simon har precis nyttjat den till sina tvättade Svinkläder (praktiserar i svinstall) och om inte den stanken går bort, får han köpa oss en ny torktumlare. Jag säger bara FY FAN vad det luktar... ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...