16 oktober 2009

Vaccination

Har ni några frågor ang. vaccination mot den nya influensan, så gå in på www.krisinformation.se
Det finns även ett telefonnummer att ringa om man har några frågor 020-202000 - så får du prata människor som kan sin sak och som verkligen kan svara på dina frågor. Att läsa i tidningarna eller lyssna på vad folk "tror" tycker jag inte om - jag vill ha fakta.

Nu har jag fått fakta och på söndag påbörjas vaccinationerna.

Swich, så var jag på jobbet idag tack vare UNO. Att man kan vara såå glad för en bil...

Kram Eva
ps. det är freeeeeeeedag! ds

1 kommentar:

  1. Ska ta min spruta i morgon, vet att sticket svider ju till. Jag har varit lite tveksam och ta sprutan men nu blir de av. Kramis Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...