27 oktober 2009

Tråkigt


men sant. Jag är så pass dålig att jag ligger i soffan just nu. Har fyllt på lagret med Ipren, nässpray och halstabletter - det blir inget jobb imorgon. Det går ju inte att jobba med feber.


Jag har förberett så mycket jag kunnat för att det ska bli en så smidig morgon som möjligt för Staffan och Wille. Jag vaknar väl också - jag tror det blir till att ligga och sova i gästrummet inatt eller så stannar jag i soffan. Tycker om att sova själv när jag mår dåligt - tror dessutom att alla andra mår bättre av det också.


Så kära vänner, nu ska jag luta huvudet mot min kudde och invänta Äntligen Hemma. Somnar jag så gör jag det och får titta på avsnittet i morgon i så fall.


Sov Gott!


Eva

6 kommentarer:

  1. Stackars dig :(. krya på dig nu vännen. Vila o ta de lugnt bara. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Usch så trist! Har ju som du vet en sjukling här hemma också.
    Krya på dig!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. hoppas du snart blir frisk....Kramar till dig från oss

    SvaraRadera
  4. Åhhhh, krya på dig nu...och tack snälla söta du för den fina kommentaren inne hos mig !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  5. Hoppas att det är bättre med dig idag! Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...