29 oktober 2009

Torsdag

Är hemma idag också. Är sjuk men samtidigt ledig... hur lät det? Jag har sedan innan tagit ut denna dag som semester för att umgås med barnen på novemberlovet. Men hur frisk är jag egentligen och hur mycket orkar man när man är sjuk? Jag känner att jag måste göra någonting i alla fall och sedan får jag åka hem och lägga mig på soffan - lite ipren gör att jag klarar någon timme tror jag.

Det blir ett besök på VellingeBlomman och deras Halloweenutställning och djuren. Eventuellt blir Wille rädd för alla spöken (är lite känslig, då Maja skrämt honom rejält med en "scarymovie-mask" en gång), men jag får ta den risken.


Nu ska jag käka lite frukost och samla ihop barnen.

Önskar er en trevlig torsdag och hoppas ni har lika fint väder som vi :o)!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Åh hoppas verkligen att du kryar på dig snabbt! Kram petra

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir bra snart så du orkar med Hallowenhelgen, är inte kul och känna sig halvdann.Vi har också haft sol idag.Krya på dig! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...