21 oktober 2009

Strax dax!

För mig att bege mig in till stan och hämta mamma. Det som skulle bli en lugn och skön morgon, blev tvärtom... Wille var på 3-års-trots-humör och var ilsk som ett bi och sprang omkring och sparkades och slogs hela morgonen. "du får inte prata mamma" är hans favoritmening när han är arg - då får jag inte säga något till honom.... Det höll på tills vi kom in på dagis.. Motvalspåg var han hela morgonen - suck!
Maja den stackaren hamnade i kläm och fick sig också några sparkar...

Men nu har jag ätit en god frukost samtidigt som jag har hälsat på alla bloggare och blivit ännu mera inspirerad av era hem, så nu måste jag hålla rejält i plånboken när vi är på IKEA.

Återkommer ikväll med en rapport!

Kram Eva

ps. en plump i protokollet är att jag har vansinnigt ont i ryggen.... inte skönt när man ska gå hela dagen... ds

1 kommentar:

  1. "Du får inte prata mamma"! : ) Jag fasar redan för när ludvig kommer i den åldern: han har en vilja av stål den lille killen! : )

    Ha en bra dag, hoppas ryggen känns bättre!Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...