9 oktober 2009

Som bevis på dumma kommentarer..

Så måste jag bara publicera denna. För mer korkad människa får man leta efter. Min blogg, kära Mian, vänder sig till mig och mina vänner. Barn och vuxna. Som du ser på överskriften så är det bland annat en dagbok som sparas. Den vänder sig absolut INTE till dig!

"Måste bara fråga dig om din blogg vänder sig till vuxna eller barn?? Angående reflexerna så dumförklarar du vuxna människor.Reflexer är ju inget nytt fenomen direkt. Eller vill du bara berätta om dina fantastiska barn som tar på sig sina västar när det är mörkt UTAN att du behöver säga till, jag bara undrar./Mian "

Reflexer saknas till 90% på alla vuxna människor och förmodligen tillhör du den skaran. Så jag dumförklarar egentligen bara dig. Om du hade haft körkort, så hade du redan vetat detta.
Dessutom så ÄR mina barn fantastiska och det berättar jag mer än gärna. Å andra sidan är ju mina barn så fantastiska för att JAG är så fantastisk!!

Hehe, det lustiga är att du dumförklarar dig själv med din kommentar - lite festligt faktiskt.

5 kommentarer:

  1. Du skulle bara visst vilka proporttioner min blogg fått på mitt jobb. OJ, oj, oj. Men det tar vi inte här.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ojdå.. det låter inte bra.

    Nä du Lena, man ska kanske lösenordsskydda den och bara ge ut lösenordet till dom som faktiskt tycker om att läsa ens blogg och som inte retar sig på allt man skriver och gör. Många skriver för att få så många läsare som möjligt, det gör inte jag. Jag skriver mest för min egen skull och för att jag ska kunna spara den.

    Fika snart kanske?

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. men guuuud så dumt.jag kan inget annat än hålla med dig Eva.
    haha....men visst e det tur att det finns alla sorters folk så man får sig ett gott skratt ibland;o)
    Ha den sorten på min blogg me....Jag publicerar alla,,,,

    Ang youtube så ska vi se om jag kan förklara....I rutan till höger så finns det en länk webadress och bädda in.....
    Du kopierar bädda in länken.Tar sedan och klickar på din blogg htlm länken.....ja typ.....sen lägger du in den där o trycker på uppdatera
    Jag vet...haha...jag e skitkass på att förklara...men kanske så...Annars Staffan...kan inte han sånt;o)Karlar brukar ju kunna sådant.Kramen

    SvaraRadera
  4. Dumma kommentarer säger mer om den som har ork att skriva taskiga saker än om den som bloggar! Avundsjuka är väl den främsta orsaken kan jag tänka mig!

    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag sätter på mig både hjälm och reflexväst när jag ska cykla. Säkerheten går före dumheten.

    Kramar från Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...