26 oktober 2009

Regnet det bara öser ner..



Herregud vilket tråkigt väder det är!

Men, för min del spelar det egentligen ingen roll. Jag ska inte vara ute och speciellt mycket idag hade jag tänkt. Känner mig inte speciellt bra, det är kanske sviter från helgen. Jag hoppas det i alla fall, så att det inte är något nytt på gång.. Lite smärtstillande tabletter så ska det nog fungera att jobba idag - men mycket mer än så lär det inte bli.

Maja har packat "kolloväskan" och är nu hos mormor och morfar till på onsdag. Där lär hon ha det himla bra!

Önskar er en bra måndag!
Kram Eva


3 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen trist väder...

    Hoppas att du snart känner dig bättre!

    SvaraRadera
  2. hihi.....ja då känner du dig som jag gjorde igår:o)))Det är väl så att om huvudet är dumt får kroppen lida....eller,o))))Det är ett högt pris man får betala för att ha kul ngr timmar.Nästa gång jag ska ut ska jag iaf vara nykter....:o)))Kram o krya på sig

    SvaraRadera
  3. hoppas du inte blir sjuk nu, ta ett hett bad och varmt te med citron i, brukar få värsta huskurerna av gubben :) Krya på dig! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...