5 oktober 2009

Måndag


Så var det måndagmorgon och en ny vecka väntar! Vi har fullt upp just nu på "fritiden" med att fixa köket (bilder kommer). Det är himla roligt, men så klart lite jobbigt och lite stökigt och lite "motvals" saker som dyker upp med mera. MEN, man kan verkligen se att det kommer att bli superbra.


Handlade ny kyl och frys i helgen också, Elgiganten hade 10% på vitvaror och vi tog inte Husqvarna (sorry S) som planerat. Nä, det hade kostat oss 10 000:- mer än det vi hittade och då vi kör med Dansk design i hela huset, så valde vi även här ett Danskt märke nämligen Gram (Bäst i test i Råd & Rön, deras kombiskåp).

Kända för sina storköksprodukter och det är nog första gången som jag är riktigt nöjd med ett utseende på kyl och frys - himla snyggt + väldigt miljövänligare än många andra. Vill du läsa mer: http://www.gram.dk/


Nä, nu är det dags att köra igång måndagen på riktigt.


Ha en bra dag!


Kylkram Eva


ps. Maja sover hos mina föräldrar då hon har studiedag idag. Vet att dom läser, så jag vill säga till Maja - "du är min lilla älskling vi ses i eftermiddag!"




2 kommentarer:

  1. Gram är väl bättre än Husqvarna???

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym.. jag brukar inte publicera anonyma kommentarer, men på denna vill jag svara:

    "Jag vet ärligt talat inte. Har blivit rek. Husqvarna av många, men just nu är vi grymt nöjda med vårt val"

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...