12 oktober 2009

Köksrapport

Liten köksförändring

Rivning påbörjas.

Hemska skåp..

Torrt undertill på denna sidan i alla fall.


Nytt på plats inkl. kyl och frys

Skåpen sitter där. Nu ska vi få dit
bänkskivan också och allt annat lullull...

Vi har köpt nya lampor och beslag. Så det kommer nog också upp så småningom!
Jag känner mig väldigt tillfreds bara genom att jag fick min kyl och frys. Det är en njutning att ha det, efter att ha klämt in allt i en kombinerad. Snacka om att det var mycket som skulle in när vi alltid var 6 personer i familjen.. hu! Jag vet inte hur jag lyckades.

Vi har byggt ut köket mindre än minst, men det resulterar i 5 extralådor och ett skåp. Tack vare det, så får vi nu plats med alla plastburkar som jag köper mellan varven. Det "rinner inte över" så att säga. Himla bra!
Fortsättning följer.

Kökskram Eva








1 kommentar:

  1. Åhh...det börjar bli jättefint ju...hm..måste komma ut snart...vi kan väl boka in en helg..?puss puss..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...