12 oktober 2009

Kalas




Igår hade Maja kalas.. Kalas för sin "Build-a-bear-nalle" Rosa som fyllde 1 år. Det har fixats och donats inför detta kalas kan ni tro. Handskrivna smyckade inbjudningskort lämnades för några veckor sedan. Igår dukade hon och försökte får så mycket som möjligt i den rosa färgen. Det bjöds på tårta och saft och lite smågodis. Efter fikat så lekte dom lekar och avslutade med fiskedamm.
Det hördes att dom hade roligt och visst är det kul att dom kan fixa och trixa själva?
Så, nu dröjer det till strax efter jul innan det är dags för Lisa att fylla 1 år... kanske tur.
Nallekram Eva

1 kommentar:

  1. Hehe...undrade just...Maja fyller väl inte år nu!!...Hm..jag hade inte kalas för mina nallar och dockor..det är väl aldrig försent ..eller?..har nog några på vinden..tjohoo..puss puss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...