25 oktober 2009


Idag mår jag verkligen som jag förtjänar...suck... Men det gör inget - huvudsaken är att min kära vän Sussi hade superroligt på sin 40-års fest. Jag hade i alla fall väääldigt roligt!

Tack för i går hjärtat!

Idag tar vi allt i slowmotion och ska strax påbörja sminkning av Maja inför Halloweenfest i eftermiddag. Allt annat som vi hade planerat att göra.. ja, det gör vi en annan dag.

Tack mamma och pappa för att ni, som alltid, ställde upp och passade barnen igår!!
Vad hade vi gjort utan er?

Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Hej vännen,

    Så roligt att du kommer den 28.
    Du är jätte välkommen.

    Jag håller på för fullt att fixa och dona för att det skall bli något nytt annorlunda detta året.

    Ha det bra tills vi ses
    Kramisar
    Jeanette

    SvaraRadera
  2. Låter iallafall som en rolig fest!!! Här har det varit världens tråkigaste väder idag så vi har bara varit inne och gjort i princip ingenting, ganska härligt ibland.

    Ha en bra vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Tusen tusen tack för att ni kom ..och för presenterna från er och barnen!Åhh...Jaaa...jag hade jättekul och är glad att ni hade det med!En stor kram till Maggi e & Karsten för att de passade barnen så att ni kunde vara hos mig och förgylla min kväll!!...Tack ännu en gång!Love you..puss puss

    SvaraRadera
  4. Det är väl ett bra tecken på en trevlig kväll iaf! : )

    Ha en fortsatt bra kväll! Kram!

    SvaraRadera
  5. Alltid kul samma kväll men dagen efter är värre, känner igen de där. Men de är ju värt huvudvärken ibland :).Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...