10 oktober 2009

God morgon

Hoppas fredagskvällen var bra! Vi hade en typisk fredag med gott vin, tacos och Idol på TV. Härligt!!

Nu är det lördag morgon och idag ska vi hinna en himla massa har vi tänkt. Komplettera på IKEA. Inget saknas, men vi har ändrat lite i ritningen och behöver nu lite fler skåp och en större bänkskiva. Lite ska lämnas tillbaka och lite ska handlas. Vi får väl se hur kul barnen tycker detta är..

I eftermiddag är det dags att inreda köksskåpen som är på plats på ena sidan. Jag älskar praktiska och väldigt smarta lösningar som gör att man har ordning och reda i skåp och lådor. Det är riktig mumma!

Ikväll är det middag hos M&S tillsammans med R&T och alla barnen. Lika kul som alltid!!!


Ha en rolig och härligt lördag!


Kram Eva

ps. Stödjer ni Rosabandet denna månaden? ds

2 kommentarer:

  1. Lät som en riktigt mysig Fredag.....Precis som en Fredag ska vara efter en veckas arbete.
    Hoppas även resten av helgen blir bra
    Kramen

    SvaraRadera
  2. den har varit mycket bra Sari! Din också?

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...