5 oktober 2009

Beställt blandare



Jag har precis beställt en blandare till köket. En som jag har hört ska vara bra och framför allt är den snygg :o).
Men.... så efteråt läser jag en insändare:
Italienskt skräp med vacker design. Pestflaggan hissas. Greppet på blandaren ramlade av efter två år. Innan tre års användning hade passerat så rinner vattnet ut ur godset där blandaren sitter, till slut så sprutar vattnet ut. Huvudvattenkranen måste slås av och vvs-akut måste tillkallas kvällstid. Italenarna är bra på pasta och fotboll, men när det gäller att tillverka en blandare så verkar de vara totalt okunniga.
Wops... är kanske inte så bra ändå! Tja, jag måste ju prova.
Blandkram Eva

2 kommentarer:

  1. Åhh..vad fin den är...faktiskt...gillade modellen...den blir säkert jättefin..
    kramis

    SvaraRadera
  2. Fin! Den ser ut att passa er stil och inredning.
    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...