20 oktober 2009

Annorlunda tisdag

Hrm... två skåp kom upp igår. Det är väl konstigt att det alltid är något som inte ska fungera. Vi ska höja upp skåpen för att ha en öppen hylla under och precis i den höjden har dom satt en alu-list... Där nästa skåp ska sitta, så skruvade vi rakt in i fläkttrumman för den satt också där uppe... inget som gick sönder och det fungerar att ha det så - men typiskt.. Vi fick inte rätt på fläkten heller... Bah! Dessutom var Wille grinig (förkyld - biverkning av vaccinationen kanske) och gnällig och likaså Maja - det var helt enkelt en gnällkväll..


Idag ska vi inte göra något med köket, för S jobbar sent och jag ska hämta barnen och kompisar till dom. Därefter är det en helt vanlig (nästan) tisdagkväll. Jag har som alltid date med Martin & co!
Bild lånad av hemmakanalen.se

Helt vanlig tisdag är det inte; jag är ju ledig i morgon! Hurra! Jag och barnen ska ta lite sovmorgon och sedan en lugn och skön morgon innan jag skickar iväg barnen. Därefter hem och ställa i ordning innan jag hämtar min kära mamma och vi beger oss till IKEA. Förmiddagskaffet kommer vi att dricka där, det är en sak som är säkert!
Så, nä jag tror jag njuter lite extra av att det är en annorlunda tisdag idag!
Kram Eva
ps. vad ska ni göra ikväll? ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...