22 september 2009

Sol...

Jaha... klart jag är glad över att det nu är sol - men är det inte typiskt nu när jag och söta C flyttade fram fotograferingen till i morgon? Måtte det nu bli sol i morgon också.

Undrar ni vad för foto? Söta C är en himla duktig fotograf och vill fotografera Maja och jag har självklart tackat ja - fina foto på det käraste man har kan man ju bara inte tacka nej till - eller hur? Jag kommer att fjäska så att hon även tar foto på Wille så småningom.

Jag har möjlighet att skriva ut på canvas varje dag och har det alltså mitt framför näsan - men gör det inte. Det är väl samma som "skomakarens barn...".
Jag tror det beror på att jag är så velig - kan inte bestämma mig för vilka foto jag vill ha. Därför inväntar jag nu foto på Maja :o).

Nä, Wille vill ut lite - så vi går ut en runda i solen... som sagt...
Solkram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...