30 september 2009

Sen träning



Idag ska inte maken jobba sent tack o lov. Det är så himla tråkigt när han gör det. Nä, ikväll ska jag och Maja först en sväng till grannstaden och sedan är det dags för hårdträning.
Jag kan berätta att jag var mycket glad i morse för att vi satte på värmen igår. 1 plusgrad ute när vi steg upp. Fy vad det börjar bli kallt!! Tur det är soligt på dagen, då hinner jag ta en lunchpromenad och få i mig E-vitaminer.
Arbetsdagen är slut för idag, nu kör jag hem och tar hand om familjen.

Njut av onsdagskvällen!
Onsdagskram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...