30 september 2009

Njutning

Jag njuter av onsdagskvällen. Jag lyder mitt eget råd med andra ord :o).
Alla har lagt sig, det är bara jag vaken och det är en konstig känsla faktiskt. Det händer väldigt sällan. Konstigt nog är fotbollen fortfarande på när jag kan välja precis vad jag vill se på TV- bäst att ändra det.
Inget kan störa mig just nu... tja okej, jag har dock en mycket närgången och störig fluga runt huvudet hela tiden. Man ska ju alltid hitta något negativt *hehe*.

Ahhh, nu lutar jag mig bakåt och sluter mina ögon och tar ett djupt andetag - önskar er alla en God Natt!

Natt-kram Eva

2 kommentarer:

  1. Det hände faktiskt mig också för ett tag sedan. Jag satt själv uppe och såg Dirty dancing medan de andra lagt sig.
    Ha en bra dag idag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Konstig känsla, och typiskt nog så somnade jag 15 minuter senare....
    Vaknar med en helt snedvriden nacke he he he

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...