27 september 2009

Muskelvärk & tårta



Hemmagjorda tårtor






Idag har det varit kalas!!


Vi har firat Wille med grillad korv, rostad- och rå lök, ketchup och Jonny´s senap. Därefter bjöd vi på hemmagjord tårta och kaffe.

Till er alla:
Ett superstort TACK för att ni kom och firade Wille och ett
ännu större TACK för att alla fina presenter!!

Jag har en slagen hjälte här hos mig i soffan. Han somnade 18.05 - då ville han ha välling och pyjamas och strax efter somnade han. Nöjd och glad!


Direkt efter kalaset körde jag och tränade bodypump en timme så just nu sitter jag med muskelvärk... igen... Skönt!
Nu ska jag in och ta en varm dusch och därefter krypa upp i soffan och njuta av det sista av söndagen. Nästa helg påbörjas rivning av kök...

Kalas-kram Eva

1 kommentar:

  1. haha....du e´la go du Eva.....tydligen inte bara jag som har "spring" i benen.....Skrattade gott när jag läste att efter kalasandet så tränade du bodypump:o))Fniss fniss.
    Vilka fina tårtor:o)Såg smarriga ut.Åh,jisses,,,,vad leksaker Wille har på sitt rum:o))Han ser ut som en riktig Prins där han sitter med syster o leksaker....Härligt att se.Ha en skön vecka ni alla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...