28 september 2009

Måndag


Så var snart denna arbetsdag slut. Ska köra och hämta Wille snart - känns som att han är trött idag efter dagis. Har ju inte varit där på en vecka. För att hålla honom vaken några timmar till, så lär det bli motorcykelkörning i trädgården. Fortsätter det bara att vara sol, så är det ganska skönt att vara ute några timmar. Blommorna behöver vatten och man kan alltid ansa lite här och där :o).


Ikväll blir det Idol i alla fall!




Staffan jobbar sent - tråkigt..
Idol-kram Eva




2 kommentarer:

  1. Visst är det en talande bild för måndagar;-)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hehe - den hittade jag på din blogg! Jättebra bild!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...