29 september 2009

Lollopard

Denna tröjan beställde jag till Wille!


Ett hett tips. Har ni hört talas om Lollopard-klädesmärket? Det är ett Malmö-företag och dom har en webshop www.lollopard.se som ni definitivt måste besöka om ni är intresserade av underbart skön kvalitet på kläder. Det är som sammet mot huden. Man kan beställa ett tygprov. Gör det om ni tvekar!

Mina barn älskar kläder från Lollopard. Wille klappar till och med händerna när jag tar fram en tröja därifrån "Den är skön mamma" sa han sist. Är det ett gott betyg eller vad?

Något för dyra egentligen för min smak, men deras härliga rea handlar jag alltid på. Just nu har dom REA inför höstkollektionen.

Lollopard-kram Eva

4 kommentarer:

  1. Greate article. Keep writing such kind of information on your site.
    Im really impressed by your site.
    Hey there, You've done an incredible job. I will definitely digg it and individually suggest to my friends. I'm sure they will be benefited from this website.


    Also visit my weblog dicer más agradable

    SvaraRadera
  2. I know this website gives quality depending articles or reviews and extra material,
    is there any other site which presents these stuff in quality?


    Look into my website :: Santa Monica lejlighed

    SvaraRadera
  3. This design is steller! You obviously know how to
    keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved
    to start my own blog (well, almost...HaHa!
    ) Fantastic job. I really enjoyed what you had to
    say, and more than that, how you presented it. Too cool!


    Feel free to surf to my web page ... comprar seguidores en Instagram barato
    my page :: comprar seguidores en Instagram barato

    SvaraRadera
  4. Howdy! I simply would like to offer you a huge thumbs up
    for your excellent information you have right here on this post.
    I am coming back to your web site for more soon.

    pemasaraninternet.webs.com/apps/blog/show/23831378-how-to-pick-the-coolest-iphone-5-cases

    Here is my page coolest iphone 5 cases

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...