20 september 2009

Kliar

Två helger i rad har jag nu luskammat Maja. Hon har inga löss, men lusen är lös i klassen så det är bäst att göra det regelbundet. men i mitt hår kliar det rejält nu... Men jag hittar inget - förmodligen är det för att jag nämner order lus som det kliar. Sen kan det ju vara svett.. Jag har tränat BodyPump och sitter forftarande i dom svettiga kläderna. Har hunnit göra hur mycket som helst sedan jag kom hem. Foto kommer en dag när jag orkar :o).

Nu ska jag duscha, äta mackor, dricka kaffe och sedan ska vi se "Män som hatar kvinnor".

Wille är förresten febrig och låter som att han festat loss rejält på whiskey. Det blir till att vabba halva dagen i morgon. Men jag börjar jobba och åker hem till lunch. Aldrig roligt...

Önskar dig en fortsatt skön söndag!

Whiskeykram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...