25 september 2009

Jepp, det är fredagkväll



Jag ÄR en stolt mamma!

Jag tittar just nu på hockey, men det kommer strax att ändras till Idol. Vi har grillat och haft en härlig kväll utomhus - fantastiskt väder måste jag säga. Gott vin till grillen, planering inför helgen, hoppade hage med Wille och efter middagen tog vi oss en liten promenad för att verkligen ta vara på det sista ljuset idag fredag.

Maja är hos kompis och Wille har precis somnat. Ah............ underbart - jag tror jag lägger upp fötterna på bordet och avnjuter ytterligare ett glas vin.




Trevlig fredagkväll!



Vinkram Eva

1 kommentar:

  1. Fina bilder på Maja.....Låter som en skönFredakväll...Bra avslut på en vecka:o)))

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...