Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar september 21, 2009 Här är en frisk Wille - sötnos!Lite nya trälådor (fruktlådor eller vad ni vill kalla det)Användbara till mycket. Här använder vi dom som hyllor.Ska bli roligt att dekorera med årstidernas fina färger efter hand.Trälådskram Eva Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym21 september 2009 kl. 18:03Tråkiga typer, dom där som skriver dumma saker anonymt! Fina lådhyllor! Ska kolla bakluckeloppisen, när den är nästa gång, men tror det är om 3 veckor.Kram LenaSvaraRaderaSvarSvaraEva21 september 2009 kl. 20:50Tack, jag blev himla nöjd med resultatet med lådhyllorna!Berätta datumet, så står jag där och handlar :-)Kram evaSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
Tråkiga typer, dom där som skriver dumma saker anonymt!
SvaraRaderaFina lådhyllor! Ska kolla bakluckeloppisen, när den är nästa gång, men tror det är om 3 veckor.
Kram Lena
Tack, jag blev himla nöjd med resultatet med lådhyllorna!
SvaraRaderaBerätta datumet, så står jag där och handlar :-)
Kram eva