29 september 2009

Brr... kallt


Okej, det är härmed höst. Det är kallt och ruggigt! För fem minuter sedan körde vi igång värmen. I morse frös jag något grymt om fötterna - dels för att jag hade lämnat över mestadelen av mitt täcke till Wille (som kallade på mig inatt och fick sova hos mig - mys) och dels för att tydligen var fönstret vidöppet... Åh, så hemskt att frysa på morgonen och så måste man dessutom gå upp och jobba -jag kunde inte kura ihop mig och värma mig på Wille.


Nu sitter jag med varma sköna kläder och tittar på säsongstarten av House. Kan bli bra!

Varm kram Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...