21 september 2009

Avslutskramar

Någon trångsynt jäkel tycker att jag ska SLUTA med mina avslutskramar. Till dig vill jag bara säga: Skaffa dig ett liv!!

Jag publicerar inte kommentarer från folk som inte vågar berätta vem dom är. Så om du skriver ditt nam och mailadress nästa gång, så kanske... Å andra sidan, retar man sig på en sådan sak som jag gjort sedan 2005, så har jag inte mycket till övers för dig. Läs och kommentera någon annas blogg.


skaffa-dig-ett-liv-kram Eva
mohahahahahahahahahahahahahah

6 kommentarer:

  1. Asså, det är rätt otrevligt att du skriver kram efter varje inlägg Eva! Dessutom är det rätt ute att göra det, nu är det liksom mer inne att skriva pussislask, tjingeling, xoxo bitches, huggipuggi!!

    C U L8er pooper

    SvaraRadera
  2. *fniss* jag vet, jag är ganska ute om man läser många andras bloggar.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Öh..okej..hehe...Lööve you kram...
    eller love you bitches..

    SvaraRadera
  4. Då är vi två som är "ute"!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Fortsätt kramas!!!!!

    SvaraRadera
  6. men halå...att folk orkar...Fortsätt med kramar.Det finns alltid de som inte gillar ens blogg...men då tycker jag som du Eva.de kan ju läsa ngn annans...Kramkramkram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...