23 augusti 2009

Slumdog ... oj oj

Ja, Camilla du hade rätt. Det är en helt fantastisk film. Slumdog millionaire. Är det någon som inte har sett den; Se den!
Filmen liksom etsar sig fast i hjärna och dyker upp titt som tätt på näthinnan. Fantastisk!

Har förresten glömt tala om att jag nu är svarthårig... Ja, jag köpte ju fel färg på toning sist och i går stod förpackningen och hånlog åt mig i skåpet, så jag tänkte "Ah, vad gör det om jag är svarthårig någon månad - ombyte förnöjer :o)". Så därför tonade jag håret *fniss*.
Staffan tycker det är "skitsnyggt" lite hårdrockigt. Li och Tomas tyckte också det var snyggt. Maja vill att jag ska vara ljusblond............... Det var jag ju en gång i tiden helt naturligt. men den tiden är förbi. Wille har inte sagt något..

Nä, nu är fikastunden slut - Mot Bo Ohlsson i Tomelilla!

Hårdrockskram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...