27 augusti 2009

Rid-dag

Idag kör ridningen igång på riktigt. Torsdagar är den enda dagen som Maja lätt kommer upp från sängen på morgonen. Oftast är hon på strålande humör då också. Vilket hon inte är dom andra 4 vardagsmornarna... Så ikväll ska vi till Särslövs Ridcenter, som förövrigt har Öppet Hus den 19 september!

På lunchen idag så stack jag till Jägersro för att jag hade hoppats på att hitta en snygg skjorta till Wille, men efter att ha ödslat nästan hela lunchen utan att hitta något så tänkte jag; Ah, jag sticker inom accent och ser om jag kan hitta nya solglasögon. Och det gjorde jag - hurra. Dom har dessutom 25% på hela sortimentet, så det bidde billigt. Eller ja... Jag hittade ju även en "Eva-poncho", men en som inte luddar och som jag har letat efter i, ja jag ljuger inte, säkert 2 år. Jag har sett den på Willes fröken och varit superavundsjuk för den är så enkel och snygg och väldigt bra att ha på höst och vinter. Den bara hängde och kallade på mig :o). Det bästa med denna är att man kan tvätta den i maskin...

Så det blev inget till Wille, men däremot till mig.

Men nu är lunchen slut och det är dags att jubba.

Jubb-kram Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...